آموزش-پیشخدمت-اداری

آموزش پیشخدمت اداری فوق‌پیشرفته (آموزش پیشخدمتی و پیشخدمتان شرکت)

آموزش پیشخدمت و پیشخدمتان اداری شرکت

در این مقاله اینجانب جابر مرتضایی قصد دارم به موضوعاتی که مربوط به پیشخدمت و پیشخدمتی اداری می‌باشد بپردازم و در قالب چند سوال مطرح کنم و بعداز آن لینک مقالاتی که از قبل در مورد پیشخدمت شرکتی نوشته‌ام، به شما معرفی کنم:

🙆‍♂️ پیشخدمت اداری یا رستوران کیست؟

پیشخدمتان افرادی هستند که بیشتر کارهای سرپایی اداره و سازمان، رستوران، هتل، بانک، شرکت یا هر فضای کاری که می باشید را انجام می دهند و کلمات نزدیک به واژه پیشخدمت بیشتر به مستخدم، پادو، خدمتکار نزدیک می باشد.

✅ چرا باید آموزش پیشخدمت و پیشخدمتان اداری اداره خود را در الویت کاری خود قرار دهیم؟

در ادامه بصورت موردی به آنها اشاره می کنم ولی اگر تصمیم دارید در مورد هرکدام از این گزینه‌هایی که اشاره شده است بیشتر بدانید به مقاله (چرا باید آموزش نیروهای خدماتی خود را جدی‌تر بگیریم؟) مراجعه بفرمائید.

👈 ۱٫روش درست انجام کار پیشخدمت اداری

👈 ۲٫ ارتباط بی‌واسطه پیشخدمتان اداری با مهم‌ترین مهمانان، ارباب‌رجوع و مشتریان شرکت

👈 ۳- ایجاد و افزایش انگیزه در کارکنان با پیشخدمتانی که آداب معاشرت و تشریفات در محیط‌کار را  آموخته‌اند

👈 ۴- پیشخدمت اداری شرکت، نزدیکترین افراد (از لحاظ مکانی) به مدیران

👈 ۵- نابود شدن روز کاری یک کارمند با اشتباه بسیار کوچک یک پیشخدمت اداری

👈 ۶- پیشخدمتان اداری، افرادی که منبع اطلاعات‌اند!

☑️ پیشخدمت اداری چه وظایفی دارد؟ (وظایف پیشخدمتی اداری و رستوران)

هر سازمان یا شرکتی به لحاظ خدمات و محصولات که ارائه می‌دهد یا نیازی که احساس می‌کند و یا بین نیروهای خود تقسیم کار کند، در این بین ممکن است وظایف و انتظارات متفاوتی را از پیشخدمت یا پیشخدمتان خود داشته باشد و برای آنها تعریف کند.

مثلاً ممکن است در یک سازمان یا شرکت حجم کاری بالا باشد و برای هر کدام از نیروهای خدماتی خود را به (۱٫ ابدارچی ۲٫ نظافتچی ۳٫ پیشخدمت) تقسیم بندی کنند و هر کدام از این نیروهای خدماتی فقط وظیفه انجام دادن کارهای مختص به خود را داشته باشند، ولی در سازمان یا شرکت دیگری به لحاظ اینکه کوچک می باشد یا حجم کاری کم باشد یک نفر را انتخاب و قرار باشد همزمان کارهای این سه دسته از افراد یعنی (آبدارچی، نظافتچی، پیشخدمت) را انجام بدهند.

این نکته را می خواهم به شما انتقال دهم که بهترین کار برای شرح وظایف، نیازسنجی از شرایط موجود مجموعه می‌باشد که بتوانید با توجه به این مورد، شرح وظایف پیشخدمتان مجموعه خود را تنظیم کنید.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله شرح وظایف نیروهای خدمات (آبدارچی-نظافتچی-پیشخدمت) مراجعه بفرمائید.

Training
آموزش خدماتی پذیرایی و تشریفات آبدارچی

👨‍🦳 پیشخدمت اداری در حین کار چه مواردی را باید رعایت کند؟

قبلاً گفتیم بستگی دارد یک سازمان یا شرکت چه خط‌ مشی هایی برای نیروهای خدماتی خود در نظر بگیرد که ممکن است مسئولان آن تقسیم کار و دسته بندی افراد کنند و هرکس فقط کار تخصصی خود را انجام دهد و ممکن است یک نیروی خدماتی همزمان کار (پیشخدمتی – آبدارچی – نظافتچی) را انجام دهد، اگر پیشخدمتان شما کار ترکیبی را انجام می دهند مقالات زیر می تواند به آنها کمک کند.

آموزش نحوه پذیرایی رسمی از مهمان در جلسه کاری (اصول و آداب پذیرایی اداری)

مواردی مهمی که نیروهای خدماتی (پیشخدمت – آبدارچی) باید رعایت کنند؟

آبدارخانه اداری | نظافت، بهداشت و ایمنی آبدارخانه شرکت

اصول پذیرایی و تشریفات اداری و رسمی (آموزش آداب و نحوه

آموزش پذیرایی نوشیدنی آبدارچیان

برای آموزش پیشخدمت اداری شرکت خود چکار کنیم؟

قبل از هر کاری می‌توانید مقاله (آموزش کارکنان خدماتی) را که اطلاعات کلی را مورد آموزش پیشخدمت اداری ارائه کرده است مطالعه فرمائید.

شما می توانید (سرفصل های دوره آموزش نیروهای خدماتی) را مطالعه بفرمائید و درصورت نیاز به آموزش پیشخدمتی اداری، با ما در تماس باشید.

در مقالات بعدی، در رابطه با پیشخدمت و پیشخدمتان اداری بیشتر صحبت خواهیم کرد.

جابر مرتضایی

جابر مرتضایی

ایشان استاد و سخنران در زمینهٔ توانمندسازی نیروهای انسانی می‌باشد، او سال‌هاست به معتبرترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های ملی و بین‌المللی راهنمایی می‌کند تا دوره‌های آموزشی و کارگاه‌هایی متناسب با نیاز کارکنان را بصورت "تخصصی، جامع و کاربردی" برگزار نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 15 =

اسکرول به بالا