آموزش نگهبانی و انتظامات حفاظت حراست
دانلود کتاب-آموزش-اصول-نگهبانی-حراست-(حفاظت-فیزیکی)

دانلود رایگان چکیده کتاب آموزش اصول نگهبانی (حراست و آموزش نگهبان)

در پایین میتوانید خلاصه کتاب آموزش اصول نگهبانی که ویژه تمام نیروهای حفاظت ، انتظامات و حراست مجموعه های مختلف هست به رایگان دانلود نمایید.

توجه: کتاب (نسخه چاپی) این فایل را برای فروش نداریم و شما می توانید خلاصه ۲۵ صفحه PDF آنرا به رایگان دانلود نمایید.

برای دانلود کتاب اینجا کلیک و یا روی دکمه زیر کلیک نمائید

دانلود رایگان این کتاب

مطالب این pdf پی دی اف آموزش اصول نگهبان ، چکیده ای از کتاب اصول نگهبانی حراست وزارت علوم است که جهت آشنایی با برخی از وظایف نگهبانان آماده شده است.

سرفصل های کتاب آموزش اصول نگهبانی حراست وزارت علوم

فصل اول: تعاریف

فصل دوم: کنترل عبور و مرور و بازرسی

فصل سوم: مناطق ساختمانی و مبارزه با سرقت

فصل چهارم: گزارش نویسی

فصل پنجم: شرح وظایف انتظامات

توجه فرمایید که این کتاب آموزش اصول نگهبانی توسط حراست وزارت علوم نوشته و تهیه شده است و سایت کارکنان تنها خلاصه ای از آنرا بصورت pdf برای دانلود گذاشته است.

مقدمه کتاب:

با گذشت زمان شاهد اهمیت یافتن نقش انتظامات برای بالا بردن ضریب امنیت در دستگاه‌های مختلف اعم از وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌ها و… هستیم که این بصورت یک امر اجتناب‌ناپذیر اجتماعی در آمده و در دستور کار متصدیان قرار گرفته است،

بنحوی که به مرور زمان سیستم‌های پیشرفته‌ای در حفاظت و کنترل اماکن به کار گرفته می شود ولی سیستم حفاظت فیزیکی و انتظامات در ایران بخصوص دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کماکان به همان شیوه های سنتی و قدیمی که توانائی پاسخگوئی به نیازمندی‌های مطابق روز نیست، متکی بوده و همگام با رشد و پیشرفت علمی و تکنولوژیکی حرکت نکرده است. من‌جمله اینکه مسئله آموزش که از مهم‌ترین روش‌های بهینه سازی در هر بخشی به حساب می‌آید نادیده گرفته شده و پرسنل شاغل در انتظامات از اطلاعات کافی در زمینه وظایف خود برخوردار نیستند در حالی که اصولی‌ترین روش دستیابی به نتایج بهتر در هر امری باید مبتنی بر آموزش و آگاهی علمی از نحوه اجرای آن استوار باشد.

در یک بررسی اجمالی معلوم می شود که علی رغم اهمیت حفاظت فیزیکی متأسفانه این بخش از ابتدائی‌ترین آموزش‌های مربوطه محروم مانده است و لازم است در طی برنامه منطقی نسبت به آموزش نیروهای این مجموعه) انتظامات دانشگاه‌ها و حتی سایر مراکز (اقدام نمود و در همین راستا با بررسی پارامترهایی از مسائل مربوط به نوع فعالیت‌های متعدد که در هر مجموعه انتظامات را به چالش وا می‌دارد به تهیه کتابی موجب که بیانگر اصول ایمنی و حفاظت که دربرگیرنده اصول نگهبانی، شرح وظایف، منش رفتاری، همگرایی نظم و امنیت، اطفای حریق و فوریت‌های امدادی است اقدام گردید که امید است مفید واقع شود.

آموزش اصول نگهبانی انتظامات حفاظت
آموزش اصول نگهبانی انتظامات حفاظت
ما کارگاه هایی بصورت حضوری و تخصصی با موضوع مهارتهای ارتباطی و تشریفات ویژه نیروهای انتظامات، نگهبانی و حفاظت فیزیکی با تدریس جناب جابر مرتضایی داریم، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دوره و کلاس آموزش حضوری نیروهای انتظامات و حفاظت فیزیکی

مدیر سایت کارکنان

مدیر سایت کارکنان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

پیمایش به بالا