جزوه پذیرایی و تشریفات

دانلود رایگان جزوه تشریفات و پذیرایی PDF (چک‌لیست + پاورپوینت پذیرایی و تشریفات)

از پایین می‌توانید بخشی از جزوه و PDF پی دی اف پاورپوینت تشریفات و پذیرایی اینجانب (جابر مرتضایی) را به رایگان دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که این تعداد کمی صفحه از کل جزوه تشریفات و پذیرایی هست و دوستانی که بسته آموزشی جامع نیروهای خدماتی و آبدارچی را تهیه کرده اند و یا در کلاس‌های حضوری ما شرکت کرده اند، بطور کامل تقدیم‌شان خواهیم کرد.

۱- دانلود PDF پاورپوینت پذیرایی و تشریفات

📚 دانلود PDF پاورپوینت پذیرایی و تشریفات (اینجا کلیک نمایید)

+ پاورپونتی که می‌توان از آن برای سمینار و همایش جهت ارائه مطالب از آن الهام بگیرید و شبیه آنرا برای خودتان برحسب موضوعات آموزشی خود طراحی کنید.

+ نکته آموزشی: پاورپوینت بعنوان یک ابزار آموزشی برای استاد و مدرس هست و نه کل آموزش! به این معنی که زمانیکه یک مدرس یا استاد می‌خواهد برای ارائه مطالب خود از پاورپوینت استفاده نماید می‌تواند از آن کمک بگیرد و نه اینکه کل متن آموزش خود را در آن بنویسد و در دوره، کلاس یا سمینار بخواهد از روی آن روخوانی کند. (پاورپوینت باید تکمیل‌کننده مدرس باشد و نه غیر از آن) اگر قرار بود که استاد روخوانی کند که طبیعتا می‌توانست پاورپوینت را به دانش‌پذیران بدهد تا خودشان بخوانند.

+ به همین دلیل در این پاورپوینت اینجانب تنها تصویر و یک عنوان کلی آورده‌ام و متن زیادی را در اسلایدها استفاده نکرده‌ام.


۲- دانلود جزوه دوره آموزشی پذیرایی و تشریفات

📝 دانلود جزوه دوره آموزشی پذیرایی و تشریفات (اینجا کلیک نمایید)

+ جزوه و دفترچه‌ای تمام تصویری که برای یادداشت‌برداری موضوعات در بخش‌های مختلف کارگاه آموزشی از طرف شرکت‌کنندگان می‌توان استفاده کرد.

+ نکته آموزشی: در این جزوه تنها عکس و عنوان آمده است: چون وقتی پرسنل در دوره یا کلاس آموزشی خودشان و با ادبیات خودشان یادداشت می‌کنند، هم بحث یادگیری‌شان بهتر خواهد بود و هم به دلیل اینکه کارکنان خودشان نوشته‌اند احتمالا در زمان‌های بعدی مرور بیشتری خواهند داشت.


۳- دانلود چک لیست ارزیابی عملکرد فنون پذیرایی

📜 دانلود چک لیست ارزیابی عملکرد فنون پذیرایی (اینجا کلیک نمایید)

+ اگر تصمیم دارید از پرسنل پذیرایی خود در هر محیط پذیرایی (اعم از رستوران و یا سالن جلسات کاری) از عملکردشان در زمینه تشریفات و پذیرایی ارزیابی نمایید، این چک لیست ارزیابی مناسب کار شماست و می‌تواند از آن ایده بگیرید و برای محیط و شرایط خودتان چک لیست‌هایی طراحی کرده و از آن استفاده نمایید.

جابر مرتضایی

جابر مرتضایی

ایشان استاد و سخنران در زمینهٔ توانمندسازی نیروهای انسانی می‌باشد، او سال‌هاست به معتبرترین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های ملی و بین‌المللی راهنمایی می‌کند تا دوره‌های آموزشی و کارگاه‌هایی متناسب با نیاز کارکنان را بصورت "تخصصی، جامع و کاربردی" برگزار نمایند.

1 در مورد “دانلود رایگان جزوه تشریفات و پذیرایی PDF (چک‌لیست + پاورپوینت پذیرایی و تشریفات)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

اسکرول به بالا